Låt fantasin flöda

17 juli

 

~ FANTASI ~

Gåslever

skaparAndens Räkmacka

 


Det här är i från boken Har mage att sticka ut! orginaltexter af Jahn Caminjo. Han har verkligen fantasi den där Jahn. Jag har alltid haft en fantasi. Det har jag haft sedan min barndom. Då jag älskade att i min fantasi bläddra i Focus, som var dåtidens national encycklopedi. Jag slog upp något ord och lät fantasin bara flöda och slog jag upp fåglar så blev jag en fågelskådare. Jag lät min fantasi flöda. Jag undrar om jag inte lärde mig lite också när jag lekte med focus.

 

Ja vad ska hända i dag? Jag ska på ACA-möte och ett AA möte. Sedan hem och se på fotboll. AIK mot serie-ledande Malmö FF. Klart att jag måste tro på mitt kära AIK. Det är inte fantasi att AIK kommer att gå segrande ut i kväll. Det är fakta.

Kommentera här: