Gör det genast!

19 juli

Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt är att skjuta upp det”

                                                                                                        Winston Churchil


Ja det är något som jag ofta gör. Jag brukar skjuta upp saker och ting. Jag är en uppskjutare, det är något som jag inte gillar. En ut av mina defekter, som jag vill bli av med. Jag skulle behöva göra sakr och ting nu genast.
Vem var  Winston Churchil då? Ja han var ju Eglands premiär minister under andra världs kriget.

 

Ja Churchild var stor under andra världs kriget, och han slängde ut sig många bra och roliga citat. Jag har haft citat från Chrchil förut. Den 29 maj skrev jag om att varken läkare eller alkohol botar förkylning. Skulle vilja åka in till stan i dag och handla E-liquid till min E-ciggaret. Försöka en utan nikotin.

Kommentera här: