Utan ring

Ja i dag lämnade jag in förlovnings ringen hos guldsmeden, eftersom den satt så hårt.Jag måste förstora upp den. Då kom jag i håg en gottgörelse som jag har missat.Den första kvinnan jag var tillsammans med ja förlovad alltså. Vi var lite osams rätt ofta och förhållandet var på upphällning.Då vann jag en resa till London för att se på chess.När jag åkte dit så tog jag av mnig ringen för jag tänkte att om man kanske träffar någon där så ser det lite bättre ut om man var utan ring.
Fast jag träffade ingen där och ringen låg på byrån i hallen så den skulle hon se om min fästmö skulle komma hem till mig.
Jag har berättat det här för min nuvarande fästmö.Den första förlovnings ringen jag hade råkade jag tappa och blev välldigt rädd för vad hon skulle säga.Men hon trodde mig.Så jag gjorde en ny och det är den jag har lämnat in nu för att den satt för hårt.Hon var facktiskt med i går när jag lämnade in den.
Ja den första ringen som jag tappade hittade jag facktiskt sedan i min ryggsäck så den måste ha glidigt av i den.Då gick jag i stadsmissinens folkhögskola och den måste ha glidigt av när jag hade hämtat böcker i ryggsäcken.
När jag hittade den så sålde jag den och köppte ett halsband till min fästmö där det stod jag älskar dig Carina och på baksidan din Christer Så en gott görelse till min första fästmö är på plats att det jag gjorde var helt fel Förlåt mig Annete

Kommentera här: