Det jobbiga steget

                                                               Fjärde steget
                Vi företog en genomgripande och oförskräckt moralisk självsansakan.


Ja det här är klart det jobbigaste steget. Har haft två sponsorer och försökt gjort det. Fast den sista sponsorn jag hade lyckades jag med seteget. Fast skulle nog behöva göra om det. Det jag tycker var väldigt jobbigt det var att avslöja för sig själv hur dålig jag är. Jag harmades väldigt mycket på många. Fast i dagens läge så är det mycket bättre. Fast i början ut av steget så ville jag göra så bra som möjligt. prestice ångest, fast senare så kom jag och tänka på att det är ju för mig jag gör steget och ingen annan, då gick det genast mycket lättare. Fast jag har ju hört att det inte bara är jag som har haft problem med detta steg. Men jag är och kommer alltid att vara alkis så om jag inte har gjort det bra förra gången så får jag göra om det. För jag vill inte börja dricka igen.

Kommentera här: