Mordet på Anders Gustavsson

Blev mördad bara 3 månader innan min olycka på samma plats som jag blev misshandlad. De har anhållit en man nu och jag hoppas verkligen att det mordet blir uppklarat. Kan inte fatta att en människa som begår ett sådant brott kan leva med det själv. Det måste vara någontig som är fel i hans skalle. Han är 41 år så han måste ha vart i samma ålder som jag när jag blev misshandlad. Han var 41 år och jag fyller 41 år i sommar. Fast om han blir dömd så kommer ändå inte Anders tillbaka. Men han måste ju få sona sitt brott. Men fängelsena i dag vad är det. Han som misshandlade mig blev först dömd till två års fängelse men den domen blev överklagad och han fick då tre år. Fast han kom ändå ut efter 2 ½ år han avek bara en gång för en permision. Men han fick ändå sitt straff i och med att han själv blev mördad ett par år efter frigivandet. Jag blev alldelles kall när jag fick höra det. Var till en kyrka och tände ett ljus för jag vill inte att någon ska dö av ett våldsbrott. Trots att man är skinnheads och inte har samma åsikter som jag.

Kommentarer:

1 olle:

skriven

döm inte den som inte är dömnd bevis måste väl ändå avgöra inte media

2 Christer:

skriven

Klart att man inte ska det jag menar att jag hoppas att det mordet blir uppklarat. Fast det vore tragiskt om någon oskyldig skulle bli anklagad för brottet.

Kommentera här: