Även Aftonbladet

Ja nu har ju äntligen aftonbladet fått en blogg sida http://blogg.aftonbladet.se/ fast jag kommer nog inte sluta att skriva här. Jag skapade ju så klart även en blog mot vålds motstånd även där. Ja allt vålds motstånd måste ut. Fast jag har ju fortfarande en länk till den här sidan på min egna hemsida http://dyrwoold.com/ . Jag vill att folk ska veta att det kan ta ett helt liv att komma tillbaks efter att ha blivit utsatt för ett sådant brott. Jag har ju min hjärnskada. Men läkarana sa att jag kommer att ha min hjärnskada i resten ut av mitt liv. Fast bara för att jag har den så kan jag bli bättre och det har jag blivit. Jag pratade med psykologen för ett par år sedan ocgh sa att det käns som att jag står still och står och stampr på samma ställe. Då sa hon Christer kommer du i håg när du inte äns kunde gå och låg med blöjor i din sjukhus säng?  Jag måste faktiskt erkänna att jag har kommit en lång bit i från det. Jag kan gå själv och till och med arbeta 75 % på mitt gammla jobb.

Kommentera här: