Kvinno misshandell

I dagens Aftonblad så står det om psykopater http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,705905,00.html

Det om något är väl våld. Jag skulle alldrig i hela mitt liv kunna slå någon av det motsatta könet. Nä inte någon annan heller.
Jag är i mot allt vad våld heter. Klart att jag ser video filmer där det är våld fast man måste ju vara så inteligent att man förstår att det bara är film. Att ingen mänsklig person kan tåla allt det våld som filmskådespelare blir utsatta för.
Ja det är ju inte äns de som är med det är utbildade stuntmän.

Kommentarer:

1 Oliver:

skriven

Som fd militär kan jag säga att människokroppen klarar jävligt mycket stryk. Såklart är det inte som på film.
Men film är film. Jag anser att Ingen skall utsättas för våld, men man ska kunna ge igen och försvara sig själv, sina närmaste mm. Lex Talionis

Kommentera här: